2011. január 9., vasárnap

Eddigi rajzaim

 női arc
 Nem feltétlen a tökéletes szimetriára törekedtem, sokkal inkább az árnyékolásra 

 keresztlányom
A hátteret csak elnagyolva rajzoltam meg hogy az előtérben álló lány legyen fókuszban 

reklám arc
Ezt az arcot a haj miatt választottam, sosem szerettem hajat rajzolni, szerintem nem is tudok igazán.
Viszont gyakorlásnak tökéletes volt

Marylin Monroe
 Gondolom őt nem kell bemutatnom senkinek.
Ezeket a régi klasszikus portrékat nagyon jó rajzolni, valahogy más a végeredmény is.

 idős hölgy
Egy újabb kihívás! Mondanom se kell hogy a ráncok miatt!
Nagyon nehéz volt úgy tónusozni, hogy közben ne maszatoljam szét a ráncokat

igéző szemek 
közeli kép egy nedves hajú nőről, a szemeket akartam a végletekig részletezni

 Mandy Moore színésznő
A lényeg az érzelem visszaadása volt, az hogy valóban látszódjon a képen, hogy boldog a lány 

 Rihanna
Egy időben kicsit bekategorizálódtam a hírességekre, de rájöttem hogy a kíhívás nem a tökéletesen kinéző hírességek lerajzolásában rejlik, hanem pont az érdekes, tökéletlen arcokban, melyekben van valami sajátosság és egyedi!

Victoria és David Beckham
Párt még sosem rajzoltam, így most már ezt is kipipálhatom 

  Vannak még rajzok, későbbiekben még azok is sorra kerülnek.

5 megjegyzés:

  1. Eszméletlenül gyönyörűen rajzolsz, még a gyerekeim is tátott szájjal nézték őket! Nagyon tehetséges vagy, így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
    2. Van valahol még blogod, vagy esetleg facebook-on, amit meg lehetne nézni? Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mi minden szépet rajzolsz még..? :)

      Törlés
    3. Szia!
      Ezt az egy blogot csináltam csak! Máshol nem láthatóak a rajzaim!

      Törlés
  2. És új dolgokat mikor láthatunk?:)

    VálaszTörlés